Waves

& thoughts

Just thoughts

Cum reusesc?

Viata mea e cea vazuta prin ochii unui copil.Mereu vesela,”mereu surprinzatoare”,mereu noua.

Nu iti cer sa asculti ceea ce nu poti auzi si nici nu iti pot cere sa vezi ceea ce nu poti vedea.Nu iti cer sa iti imaginezi si nici sa ai rabdare.Nu cer nimanui nimic.

Putini oameni pot vedea,la fel cum doar putini pot auzi cu adevarat,iar acei oameni imi sunt intotdeauna aproape.Ii numar pe degetele unei singuri maini si imi pare bine ca este asa.

Nu ma ranesc decat lucrurile si oamenii pe care ii las eu sa ma raneasca.Unii vor profita de ocazie,altii…nu. Lumea nu e doar alb si nici doar negru.Lumea e culoare.

Citesti cuvinte pe o pagina albastra,dar poti vedea dincolo de ele? Who cares?

Nu,nu incerc sa par special.Sunt superficial si eu.Ranesc si eu.Iubesc si eu.Urasc si eu.Sunt exact ca toti ceilalti.Am propriul meu rol pe scena vietii,dar aici….aici sunt EU.

I’m not perfect. I never was. Ranesc zilnic.Mint zilnic.Iubesc zilnic.Urasc zilnic.Traiesc zilnic. La fel ca toti ceilalti.Muncesc, am aspiratiii, am teluri, but who gives a shit?
Exactly.Nobody!

Daca cineva ti-ar putea indeplini o singura dorinta, care ar fi aceea?
Ti-ai dori bani…? Fericire…? Iubire vesnica… ?
Ti-ai dori castele sau palate? Un print alb calare pe un cal alb…?

Dar fata care ma priveste acum in ochi de la masa alaturata ce si-ar dori oare? Sa ma cunoasca? Sa stie daca conduc o masina scumpa? Daca am o casa mare…?
Sau poate intrebarile nu sunt de natura materiala…. As putea sa o intreb,dar nu o voi face.Nu ma intereseaza lumea ei si nici a ta.

Alergam ca nebunii dupa superficialitate si ne aplecam in bataia vantului.Constatari…Atat de banale incat nu mai inseamna aproape nimic.

Cuvinte efemere scrise cu bucati de frunze pe scoarta copacilor.
“Jocuri de copii si suflete naïve”… “Iluzii desarte,sfaramate si farame de abis”…

Imi place sa vorbesc si sa traiesc “ in culori”,asa cum odinioara eram indemnat sa visez in culori.

Prin natura unei ocupatii mai vechi,am avut de-a face foarte des cu moartea.In toate formele sale.Pare sinistru,dar nu este.
Te ajuta sa intelegi cat de marunti suntem noi oamenii,cat de neinsemnati si,mai ales, cat de repede se poate narui totul.
Viata e mult prea scurta pentru griji,pentru regrete….amagiri.
Cu toate astea,preferam sa ne complicam existenta.Face parte din noi.Ne defineste ca oameni.

Va urma…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cauta pe aici