Waves

& thoughts

Ramas Bun

Lumea nu mai are nevoie de cuvinte,nici de iarba,nici de mirosul ei,nici de nori sau formele ciudate ale acestora....

Lumea nu mai are nevoie de visare, de culori, de parfum...

Lumea nu mai are nevoie de nimic, pentru ca poate avea acestea oricand doreste... chiar si maine.

Lumea nu mai are nevoie de nimic si de nimeni. Poate fi cine vrea, cand vrea, si,mai ales, cum vrea.

....

Printre iarba,privesc cerul de deasupra.Norii se taraie agale,iar culorile se joaca nepasatoare.Ca si visele...

Cuvintele nu inseamna nimic pentru tine.Sunt doar cuvinte. Tu vrei gesturi, tu vrei actiune, tu vrei fluturi, tu vrei hotarare.

Regret.Eu nu alerg. Eu sunt ezitare, visare,si,mai presus de toate, sunt simtire.Te las sa citesti in cartea mea,chiar daca nu cunosti limba.Te las sa o atingi,chiar daca nu o simti.

Te las sa ma citesti fila cu fila, sa imi descoperi cel mai indepartat gand, apoi te las sa ma certi... intrebandu-ma de ce te plac.

Pentru ca ti-am oferit o bucatica din mine.Acesta e raspunsul pe care il cautai.

Pastreaz-o cu grija.

Acum plec...Ma asteapta o margine de lume,un fir de iarba si un suflet pufos.

Ramas bun...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cauta pe aici